اغفال دختر همدانشگاهي با تهديد‌هاي شيطاني
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

پس از گذشت يك‌روز من كه مي‌خواستم به ارتباطم با وي پايان دهم از او خواستم ديگر با من تماس نگيرد اما مهرداد با عصبانيت گفت: اگر اين رابطه تمام شود آبرو براي تو نخواهم گذاشت و با تلفن منزلتان تماس گرفته و ماجراي رابطه ام با تو را به پدر و مادرت خواهم گفت.
تهران امروز: دختر دانشجوي از يكي از هم دانشگاهي‌هاي پسر خود به اتهام سوءاستفاده شكايت كرد.

با شكايت دختري در دادسراي هاشمي به جريان افتاد.

اين دختر كه دانشجو مهندسي عمران دانشگاه يكي از شهرستان‌هاي غرب تهران بود از يكي از هم دانشگاهي‌هاي خود شكايت كرد.

اين دختر جوان كه نسيم نام دارد به قاضي پرونده گفت: 3 سال پيش از طريق تلفن با پسري به نام مهرداد كه مكانيك مي‌خواند آشنا شدم.

ارتباط ما به صورت تلفني و ديدار در شهر ادامه پيدا كرد و چند وقتي هم به همين منوال گذشت. ما هر دو اهل تهران بوديم يكروز موقعي كه مهرداد داشت با اتومبيل شخصي خود براي سپري كردن تعطيلات آخر هفته به تهران برمي‌گشت به من پيشنهاد كرد همراه او بروم.

من هم كه قصد رفتن به خانه مان را داشتم با اين پيشنهاد موافقت كرده و سوار ماشين وي شدم اما به محض رسيدن به تهران مهرداد مرا به بهانه‌اي به خانه خود برده و با من رابطه شيطاني برقرار كرد.

پس از گذشت يك‌روز من كه مي‌خواستم به ارتباطم با وي پايان دهم از او خواستم ديگر با من تماس نگيرد اما مهرداد با عصبانيت گفت: اگر اين رابطه تمام شود آبرو براي تو نخواهم گذاشت و با تلفن منزلتان تماس گرفته و ماجراي رابطه ام با تو را به پدر و مادرت خواهم گفت.

من هم به شدت از پيامدهاي اين كار وي مي‌ترسيدم چاره‌اي جز تبعيت از خواسته‌هاي شيطاني وي را نداشتم. وي نزديك 2 سال از من سوء استفاده كرد و من روز به روز افسرده و گوشه گير تر مي‌شدم.

هرچه هم به راه حلي كه مي‌تواند مرا از اين مشكل نجات دهد فكر مي‌كردم فايده‌اي نداشت و من كه برخلاف ميل خود اسير يك رابطه شيطاني شده بودم مفري جلوي راه خود نمي‌ديدم.

مادرم هم كه به رفتارهاي عزلت جويانه من مشكوك شده بود بارها از من درباره علت ناراحتي ام سوال كرده بود اما از ترس برملا شدن اين موضوع پيش وي موضوع را از وي مخفي كرده و از گفتن آنچه به سرم رفته بود طفره مي‌رفتم اما پس از مدتي تصميم به بيان واقعيت به مادرم گرفتم و شرح ماجرا را براي او گفتم. مادرم برخلاف توقع من با اين موضوع منطقي برخورد كرد و آن‌را به پدرم نيز گفت.

آنها با مهرداد تماس گرفته و از وي درباره رفتار شيطاني وي سوال كرده بودند و به وي پيشنهاد كردند با من ازدواج كند و اين قضيه را به شكل شرعي حل كند.

اما مهرداد با كمال وقاحت به آنها گفت به شرطي حاضر به ازدواج با دخترتان هستم كه براي من يك خانه، يك اتومبيل و تمام وسايل خانه را فراهم كنيد.اگر اين مواردي را كه گفتم براي من تهيه نكنيد با دخترتان ازدواج نمي‌كنم و با اقوام و خويشاوندان شما تماس گرفته و داستان رابطه ام با دختران را براي آنها هم خواهم گفت. حالا با مادرم آمده‌ايم تا از اين پسر شكايت كنيم.

در حال حاضر اين پرونده در دادسراي هاشمي جريان دارد وقرار است با احضار مهرداد و چند شاهد به اتهامات وي از جمله اغفال، تهديد و... رسيدگي شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 4 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب